لبخند از ته دل

13018_429194003827184_207302723_n

درســت زمانی که ســرت جــای دیگری گــرم است

دل مـــن همینــــجا یـــــــــخ میـــــزنــد !

چه فاصــله زیــادی است از سـر تـو تا دل مــن . .





 

 

 

گاهی وقتـــا . . . یه نفـــر . . . باعث می شه که حس کنی . . .
چیزی که تـــو رو روی زمین نگه داشته . . .
جاذبه ی زمین نیست . . .


زندگی زیباست ...
 

زندگی زیباست ...

و هر روزش آغازی دوباره

برای استفاده از فرصت ها و جبران گذشته..

 

زندگی زیباست ...

به سادگی و لطافت شبنمی نشسته بر برگی سبز ...

و با اندکی زبری به زبری حاشیه های برگ  رُز ....

زندگی زیباست ...( همراه با عکس)



همیشه انگونه که میخواهیم نیست ...
 
و با اندکی پستی و بلندی ...

کسی چه می داند ؟

همیشه انگونه که میخواهیم نیست ...

و هرچه میخواهیم به دست نمی آید ...

هجران ها هم حکمتی دارند ..

زندگی زیباست ...( همراه با عکس)



پاییز را هم می توان زیبا دید

نگو خزان است و زردی ..

اتفاقات هم حکمت خاص خود را دارند ..

همانطور که شاخه های خشک مجموع صدای دل نشین ِ قدم هایمان رامی سازند...

خش خش برگ ها هم زیباست

اگر بخواهیم..

 

زندگی زیباست ...( همراه با عکس)



چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی…

یکی که بهش اعتماد داری …

بهت اعتماد داره …

از دلتنگی هاش برات میگه …

از دلتنگی هات براش میگی …

آروم میشه …

آروم میشی …

حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه …

این حس مثل قطره های باران پاکه….




صبر کن
عشق که شکل گرفت
لب ، قلب ، چشم ، گویا می شود
و ذهن
پاک می شود از غبار
آن وقت
با من باش ، همیشه ی من !!!




 

normal_عکس عاشقانه 35

میشوم پیچک…

وحشی میپیچم دورت…

.محکم

که نتوانی لحظه ای بی من زندگی کنی….





 
0.496565001281479022_23.jpg
دیوانه شده ام

دیوانه ی تو...

با خاطراتت لبخند میزنم

مادرم با نگرانی نگاهم می کند و میگوید:

دیوانه شده ای.....


  : دیوانه شده ام،
 
 
امان ازچشمانم که حتی وقتی بسته است بازهم تورا می بیند
امان ازدستانم که حتی وقتی قهراست باز تورامی خواهد
امان از احساسم که حتی وقتی دلگیراست بازدلتنگ تومی شود
امان ازقلبم که حتی وقتی شکسته است بازبرای تومیتپد

 



بازامروز دلم بهانه ات را گرفته است
وباز من مجبورش میکنم که به عشقت شعربگوید
میخواهم سرش را گرم کند
میخواهم به این بهانه کمی خودش را خالی کند
اما انگاربی فایده است
دیگرفقط خودخودخودت میتوانی مسکن این قلب بیقرارشوی
بیا عشق من
بی تابم...

 





 

دراین دنیای بزرگ
یکی فقط یکی
میشه جواب تمام احساس عاشقانت
میشه انگیزه ادامه زندگیت
میشه درمون تمام درهات
ای انگیزه زنده بودنم
ای درمان دردهایم
ای جواب احساس عاشقانه ام
دوستت دارم

 






Love14
استعداد عجیبی در شکستن داری….

قلب…غرور…پیمان…

استعداد عجیبی در نشستن دارم….

به پای تو…به امید تو…در انتظار تو



07600711312962567749

دستهــ ـایم را محکمتر بگیـر

من هنوز هم نمیخواهـ ـمـ

تورا…

به دستِ خاطرات بسپارمـ…



 

 

وقتـــــــی تو هستــــــی دیگــــر همـــــه فرامـــوشنـــــد ...
بگــــذار در گوشـــت بگـــویم " میخـــــــواهــــــــت "
شایـــــد این خــــلاصه تمـــــــامِ حـــرفهــــای عاشقــــانه دنیـــــا باشــــد ...
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبهبرچسب:,ساعت13:6توسط حسين