لبخند از ته دل

 

احساسم را نمیفروشم حتی با بالاترین قیمت ...
 
 اما...
 
 آنگونه که بخواهم خرج میکنم برای آنهایی که لایق آن هستم...
 

 


 


اشتبــ ــآه از مَـלּ بـُـودْ

پـُر رَنگـْـ نـوشتــِہ بـُودمَتــْـ

بـہ ایـלּ رآحتـے هــآ پـ ـآکـــْـ نمـے شـَوے !
دوستـارتنـهایی

نوشته شده در دوشنبه 25 شهریور1392ساعت 19:39 توسط sonia| 18 نظر

 


ﻫﺎﻯ ﺗﻮﯾﻰ ﮐﻪ ﺟﺎﻯ ﻣﻨﻮ ﮔﺮﻓﺘﯽ!!!
ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﻪ :

ﺧﯿﻠﯽ ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ...

.


ﻫﯽ ﺑﻬﺶ ﻧﮕﻮ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﮐﻦ ؛ﺍﻭﻥ ﮐﺎﺭﻭ ﮐﻦ,
ﻋﺼﺒﯽ ﻣﯿﺸﻪ...

.


ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺮﯾﻀﻪ ﺣﺎﻟﺸﻮ ﺑﭙﺮﺱ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻩ
ﺑﺪﻭﻧﻪ ﻧﮕﺮﺍﻧﺸﯽ...

.


ﭼﯿﺰﯼ ﺭﺍ ﺗﻜﺮﺍﺭ ﻧﻜﻦ ﺑﺪﺵ ﻣﯿﺎﺩ , ﻧﺼﯿﺤﺘﺶ
ﻧﻜﻨﯽ ﯼ ﻭﻗﺘﺎ ﺩﻭﺱ ﻧﺪﺍﺭﻩ...

.


ﺧﺴﺘﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺻﺪﺍﺵ ﺩﯾﻮﻭﻧﺖ ﻣﯿﻜﻨﻪ ﯾﺎ
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺎ ﻣﯿﺸﻪ...

.

.

.
ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ
ﺍﻭﻥ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰِ ﻣﻦ ﺑﻮﺩ ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﻯ ﺍﺫﯾﺘﺶ کنی....

0djun2vvu8dt1yazbab.jpg

 



 


دنیاتنهایی های زیادی داره...

اماتنهایی من دنیایی داره...

 

 

 


من همیشــــــه میخندم.

تا کسی نفهمــــــــه چقدر عاشقم.

تا کسی نفهمـــــــه دلم واس شنیدن صدای کسی تنگ شده.

که یه روزی عاشقــم کردو حالا مدتها منو از شنیدن صداش محرووم کرده.

میخندم.تا کسی نگه چقدر تو ساده ای.خاک برسرت که هنوز منتظری..

باصدای بلند میخنــــــدم.

به ســــــادگی خودم.

به یاد همه شبهـــــــایی که گریه هاتو من ارووم میکردم.

با صدای بلند به حال غریب خــــــودم میخندم.

چون نمیخوام کسی به گریـــــــه هام بخنده..

 



 

پایانی برای قصه ها نیست،

نه بره ها گرگ میشوند نه گرگها سیر!


خسته ام از جنس قلابی آدمها...


دار میزنم خاطرات کسی را که مرا دور زده،


حالم خوب است...


اما گذشته ام درد میکند!!


 

ﺁﻏـــــــﻮﺵ ﮐﺴـــﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺑﺩار ؛
ﮐـــﻪ ﺑـــﻮﯼ "ﺑـــــﯽ ﮐﺴـــﯽ" ﺑﺪﻫﺪ ،
ﻧــﻪ ﺑــــﻮﯼ
"ﻫــــﺮﮐﺴـــﯽ"



 

من نشاني از تو ندارم..

اما نشانيم را براي تو مينويسم..

در عصر هاي انتظار به حوالي بي کسي ام قدم بگذار

خيابان غربت را پيدا کن

و وارد کوچه هاي تنهايي شو ..

سپس در کلبه را باز کن ..

مرا خواهي ديد

با بغضي کويري

که غرق اشک

پشت ديوار ها نشسته ام............



 

هــــرچه چشمهایــــــم را بازتر می کنـــم

نمیـــبینمت

آنقـــدر دوری …

کـــــــه تـو را

تنهـــــــا با چشمهای بستــه میتوان دید ….



 


گاهی باید بی رحم بود... نه با دوست , نه با دشمن

بلکه با خودت و چه بزرگت می کند ان سیلی که خودت

میزنی به صورتت !!!

سکوت می کنی و فریاد زمانم را نمی شنوی

یک روز من سکوت خواهم کرد و تو ان روز برای

اولین بار مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید...

 

 

 


تنــهایــے یعنــے وقتــــے پـَـرستار گفت : هـَــمراه بیـــمار … ولـــے کســے نـــبود جواب بــבه !
آهسته گــــفتم : ببخشیـــ
בکســـے هـَــمراه مـــَــن نیست …
مـــــَـن تنهـــــــــــام …
.

.

.

 

 

 


از این به بعد هر کی بهت گفت دوست دارم             

         برو بغلش کن…..

            تو چشماش نگاه کن…..

                          آروم سرتو بذار رو شونه ش….

           و یواش در گوشش بگو:

                      خب بسه دیگه خیلی خندیدیم

 

                        

 

 

 


به وسعت ندیدن نگاهت
 
خسته ام
 
چگونه بشکنم ثانیه ها سنگین
 
دوریت را ...!
شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

 

 

 


گاهــی حجـم ِ دلــــتنـگی هایـم

آن قــَدر زیـاد می شود

که دنیــــا با تمام ِ وسعتش

برایـَم تنگ می شود ...

 

 

 

 


خـــــ ــــدایا مــ ــمنون

که مــــرا در حد ایوبـــــ میبینی

ولی تمامشــ کن!

دیگــــر بریده ام…

 



 

בیـگـر نمیـخـواهـمـ بـﮧ خیـال کَـســے بـرومـ

 


آنقـבر خـوش قـבمـ هـسـتَـمـ ڪﮧ هـربـار

 


ڪسـے جـایـمـ را میـگـیرב

.

.

.

سختـــهـ

 


به جایــے برســے

 


ڪـه בیگهـ

 


نــــه هــیچ اפمــَבלּــــے آرومــت کــُלּــــه

 


نــــه هیچ رفتــלּــــے نـــابــפבت.....



 

این روزهـــا

بغـــــض دارمــ ...

گریــــه دارم

آهــــــــــــــــــــ دارم !!!

تــــــــــــا دلت بخواهد ...


بازیگـــر خوبـــی شده ام

می خنـــدم

حتی خودم هم بـــاورم میشود

که من خوبم ...

خوبــــ ـــ ـــ ــه خـــــــــوب ..

 

 



 

خـدایـــآ ؟

کَمے بیـآ جلـوتَـر..

مےخـوآهَـم دَر ِ گوشَت چیزے بـگویَـم

ایـלּ یکـــ اعترافـ است ...

مـ َــ ــ ـלּ

بے او

دَوآم نـِمے آورم

حَتے تــآ صـُبح ِ فـَـردآ ..

 



 

من غرورم را به راحتی به دست نیاوردم...

 

که هر وقت دلت خواست خردش کنی...

 

غرور من اگر بشکند...

 

با تکه هایش...

 

دلم میگیرد.....

 

وقتی میبینم"او"هست..."من"هم هستم...

 

ولی "قسمت" نیست....

 

 



 

پایانی برای قصه ها نیست،

نه بره ها گرگ میشوند نه گرگها سیر!


خسته ام از جنس قلابی آدمها...


دار میزنم خاطرات کسی را که مرا دور زده،


حالم خوب است...


اما گذشته ام درد میکند!!

 



 


 

میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه :


این که هر کاری در توانت هست براش انــــجام بدی ،


آخــــرش بـرگرده بگه :


مگه من ازت خواستم . .



 

 
 
دلم می خواد اینجا باشی تا تو چشات نگاه کنم

کبوترای عشقمو از تو چشات هوا کنم

دلم می خواد این جا باشی خزون من بهار بشه

ستاره ها خندون باشن من بشینم نگاه کنم

دلم می خواد پر بزنم رو پشت بوم خونتون

دلم می خواد تو آسمون اسم تورو صدا کنم

دلم می خواد پر بگیرم بیام کنارت بمونم

به گریه هات زل بزنم با خنده هات صفا کنم

به کی بگم کجا برم درد دل و دوا کنم

به کی بگم کجا برم سفره ی دل رو وا کنم



 

بی حوصله ام

دست خودم نیست

کمی دلتنگ فردایم

فردایی که تو می آیی

شاید...

من نباشم



 

 

لیاقت میخواهد
بودن در قلب دخترکی که
تمام دنیایش حرفهای نزده دلش است...!!



 

دوستی مثل گل است

باید آن را بو کرد

باید آن را فهمید

باید آن را پایید

دوستی عین غم است

در نگاه مهتاب

یا که یک نغمه ی شاد

از پرستو در باد

دوستی حادثه نیست

دوستی جاذبه نیست

دوستی دست شماست

دوستی برق دو چشمان شماست

دوستی مهر شماست

دوستم باش و بدان

دوست میدارمتان



 

عمر كوتاه من

مهم نیست

عمر

"کوتاه" باشد ، یا "بلند"

مهم ، نفس هایی ست

که با تو "کوتاه"

و بی تو "بلند"

کشیده می شود ...!

گرچه ...

سهم من از عمر

همان نفس های ِ بلندی ست

که نشان از عمر کوتاه با تو بودن دارد ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبهبرچسب:,ساعت20:18توسط حسين