لبخند از ته دل

سلامــــــــ ..

 

 

من یه دخترم....

 

 

 

عاشق شدم ...همین..

 

 

 

یکـــــــی هستــ  تو قلبــــــــــــــــم ...

خیلــــــــــــــــــــــــــــــــی دوسش دارم...!

خیلی زیاد...

 

..نمیدونه دوسش دارم..نمیدونه چقدر دوسش دارم.... نمــیدونه...

 

نمیـدونم دوسم داره یا نه ؟

...ولی..من..عاشقشم ..عاشق..عاشقه چشماشم..عاشقه اون نگاهشم

عاشــــــــــــقه اون لبخندشــــــــــــــــ......

آخرشم یه روز بش میگم که دوســــــــــــــــش دارم...

هنوز میتونم ببینمش..


ولی میدونم یه روزی میاد که شاید دیگه نبینمش....


خیلی میترسم از اون روز....

وقتی به اون روز که باید از هم خدافظی کنیم فکر میکنم.. دلم میگیره ..



بغض خفم میکنه....گریه ام میگیره...

 

 

دلم میخواد هیچ وقت اون روز نیاد...



 دلم واسش تنگ میشه...

 

این وبلاگم برای اون ساختم..همه ی مطالبش رو تقدیم میکنم بهش ..

 

 

 

 

 

راستی واسه خوندن مطالب بیشتر به آرشیو برید...بیشتر پستا اونجاس....

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبهبرچسب:,ساعت19:59توسط حسين