لبخند از ته دل

ღ✿ღ آلونک تنهاییღ✿ღ

دلم واسه تنهایی میسوزه،شاید اونم از با من بودن خسته شده

 

سلام خدا جونم ،مگه نمیگن خدا مهربونه؟خدا به درد دل های ما گوش میده؟

خدا امروز خیلی خیلی خوبم چون امروز تمام حرفای دلم رو با غصه هامو با تو در میان میذارم .هر چند اگر هم نگم خودت میدونی

خدا تو خیلی بزرگی خدا مگه نگفتی بنده هام هر چی رو ازته دلشون بخوان بهشون میدم .خدا مگه تو دوست من نیستی خدا جون

غم وغصه هام داره بیداد میکنه خودت میدونی که دارم از غصه میترکم ولی همیشه جلوی همه میخندم و همیشه به خودم امیدواری میدم

خدا جون هیچی مثل تو پایدار نیست و دوست همیشکی منی در غم هام در شادی هام در گریه هام درکنج تنهایم در کنج دلم در لحظه های که احساس خفگی میکنم

خدا جون در وقتهای غم وغصه همه پشتم رو خالی میکنن فقط توی که پشتم می ایستی فقط توی در تاریکی ها دستمو میگیری

خدا جون فقط تو درد های منو میدونی خدا جون گله ای ندارم ناشکری نمیکنم اینا فقط درد دلم با توه که سر پناه منی همیشه در همه حال سپاس گذارتم

خدا جون تو این جاده ای بی انتها تنهام نذار .خدا نذار بد بشم چون اگه بد بشم دیگه تنهام میذاری اون وقت به کی تکیه کنم که لایق تکیه گاه همیشگی باشه

 خدایا لحظه های تاریکم با وجود خودت نورانی کننذ


گاهی اوقات خیلی خسته می شم از همه چی از همه کس فقط یه چیز باعث می شه تا امید تو دلم روشن بمونه اونم امید به فردای بهتر و پر از شادی و نشاط اگه خدا برای تنهاییهام نبود دلم از غصه می ترکیدخدایا خسته ام ... از این زندگی ... از این دنیای به ظاهر زیبا ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبهبرچسب:,ساعت17:28توسط حسين