لبخند از ته دل

 

 

سلام بر دوستان گلم به وبلاگ من خوش اومدید

 

امید وارم لحظات خوبی را در وبلاگ من داشته  باشید

 

(نظر یادت نره عزیزم)

 

 

 

 

((سکوت قلب یه عاشق))

 

 

 

 


 

بدون عنوان بدون هیچ چیزی بدون .....

 

این رو برای ****** کسی مینویسم که*******عاشقشم

برای کسی که*****دوستش دارم و****بخاطرش جونمو میدم

انقدری که حاضرم  اون از هر****چیزی که****بدش میاد دورشو خط بکشم

طوری عاشقشم که دوست ***   ندارم  ***ثانیهای با حرف زدن با اورو تلف کنم

عاشق اون جمله ای که میگه (هی وای من) که منم به این جملش عادت کردم

که خودم این جمله رو هی میگم نمیدونم چرا این جمله رو میگم

بازم نمیدونم چرا فقط میدونم که عاشقشم بدوجووووور

فقط اینو میدونم که بدون اون نمیتونم زندگی کنم

اگه اون نباشه یعنی من هیچم حتی 

همیشه به یادشم

*م = ملکه*

همیشه

هر جا

هر ثانیه

حتی

توی مدرسه

حتی موقع خواب

حتی موقع غذا خوردن

حتی حتی حتی تو همه جا به یادشم

اگه بفهمم داره گریه میکنم داغون میشم میدونی چرا برای اینکه

هر قطره ای از اشکش تیکه از قلب منه

اگر اشک بریزه انگار قلبم تیکه تیکه میشه

^ر = راهنما^

به ازای هر قطه اشک اون یه تیکه از قلبم از بین میره

هیچ وقت دوست ندارم که ناراحت باشه

همیشه دوست دارم خنده رو لباش باشه

اگر من غمگین هستم اونو میخوام که شاد باشه

و شعری میخونم براش که اینو بدونه همیشه  تو یادشمو  خیلی دوسش دارم طوری که

هیچ عاشقی تو دنیا نتونه اینطوری عاشق بشه

میخوام پوز هرچیعاشق تو دنیارو بزنم  و


نظرات شما عزیزان:

evil
ساعت21:37---9 خرداد 1393
سلام داداش
به ما هم خبر نمیدی از پست های ما استفاده میکنی باش اشکال نداره حلالت داش


ازیتاجون
ساعت12:48---3 خرداد 1393
سلام وبلاگ خوشگلی داری اهنگتم خوشگله

منتظرولایی
ساعت12:46---3 خرداد 1393
جالب بود......

یاعلی


منتظرولایی
ساعت12:46---3 خرداد 1393
جالب بود......
یاعلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبهبرچسب:,ساعت21:5توسط حسين