لبخند از ته دل

 



 

 


زنده ام با نام تـــــــــــــــــــــو

پژمرده ام بی نام تــــــــــــــــو

حــــــــــاضـــــرم پـــــر پـــــــــــر شــوم

در محـــضـــــــر دیــــــــدار تـــــــــــــو

 

 

با مـــــن دعـوا کــــن

با مــــن قهــــر کــــن

حرصــــم و در بیـــار

بهونـــــه بگــــیر

اجــــازه داری اشکمــــــو

بعضـــــی وقت ها در بـــــیاری

امــــا. . .

حــــق نــــداری هیــــچوقــــت بـــری

هیــچوقـــــــت . . .


 

 

از من نپرس چقدر دوستت دارم ،

اینجا در قلــــــــب من

حد و مرزی برای حضور تو نیست !


 

 

اگــــه قـــراره ...
یـــه چـــیـــزی از ایــن دنـــیــا
مـــال مــن باشــــه ...

دوســــت دارم
فـــقــط قـــلـــب تــــو باشـــه !


 

 


ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﮕﻮﯾﺪ ....
ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺩﺭﺩﺍﻧـــــــﻪ ﯼ ﻣﻨﯽ
.
ﻭ ﻣﻦ ﺍﺯتـــــــــماﻡ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ
ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺗـــــــــﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ
.
ﮔﺮ ﭼﻪ ﻧﻪ ﺍﺳﻤﺖ ﮐﻨﺎﺭ ﺍﺳﻢ ﻣﻦ ..!
ﻧﻪ ﺳﻘﻔﺖ ﻫـــﻢ ﺳﻘﻒ ﻣﻦ ...!
ﻧﻪ ﺩﺳﺘﺖ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ...

 

 

 تو مثل لحظه باز شدن غنچه گل سرخی ،

تو مثل لحظه آمدن موج های دریا به کنار ساحلی.

تو مثل لحظه طلوع زیبای خورشید از پشت کوهی.

تو مثل لحظه پرواز پرندگان در اوج آسمان آبی .

تو مانند لحظه باریدن باران در هوای بهاری.

مثل لحظه نشستن شبنمی بر روی گل ،

مثل لحظه ای که رنگین کمان در آسمان نمایان می شود.

عزیزم تو زیباترینی تو بهترینی.


 

 

 

 

 

 شب سردی ست و هوا منتظر باران است

 

 

 

 

وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من

 

 

 

ماه پیشانی  من دلبر بارانی من۰۰۰۰۰

 

 

 


 

 همین که هستی

همین که

لابلای کلماتم نَفَس میکشی ،

راه میروی ،

در آغوشم میگیری ،

همین که پناه ِ واژه هایم شده ای ،

همین که سایه ات هست ،

همین که کلماتم

از بی " تو " یی یتیم نشده اند ، 

کافی ست برای یک عمر آرامش ؛

باش حتی همین قدر دور

حتی همین قدر دست نیافتنی...

 

 

 

 عـــشـــق يـــعنــــــي ايـــنکـــه وقــــــتـــي ميـــخـــواي بخـــوابي 



يـــه اس ام اس ازش ميــــــاد حتـــي قبـــل ايـــن کـــه بـــدونـــي چـــي نوشـــته


لبـــخنـــد مـــياد روي لبــــــت… 



هميـــن که يـــه لحـــظـــه بهـــت فکـــر


ميکــــــرده واســـت انــــــدازه يه دنــــــيا مـــي‌ارزه…....


 

 دارو نداره من
"آغوش توست"
در این سرما
که بی پناهان 
چاره ای جز "مردن" ندارند
آغوشت پناهگاه امنیست برایم
پنـــــاهم شــــو.. .!!   

 

 

 

 خـسـتـه‌تـر از آنـم


کـه لـیـوانـی چـای

آرامـَم کـنـد

آغـوش ِ گـرم ِ تـو را مـی‌خـواهـم...

░▒▓█▐ هم اغوش▌█▓▒░


 

 سلام:

خوبی تنها بهونه زندگیم؟ امروز روز میلاد توست 

و

زیباترین روز زندگیه من ...

از صمیم قلب این روز زیبارو بهت تبریک میگم

و از خداوند منان میخوام که اشگت همیشه از سر شوق

و صورت ماهت همیشه خوشحال و لبهات همیشه خندون باشه

از روز اشنایمون تا الن اگه با حرفی کلامی ناراحتت کردم

معذرت میخوامو به بزرگواریه خودت این بنده که خاکی بیش زیره 

پاهای نازنینت نیستو ببخش 

تولدت مبارک زیباترین نقاشیه خدا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 از خدا همیشه میخوام چشمات فقط اشگ شوق ببینه نه غم دوست دارم یه عالم

تولت مبارک عزیزم 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مینـــویســــم سـرشـــار از عـشـــق

بـــرای تـــویــی کـــه همیــشـــــــه ...

تنهـــا مخـاطـبـــ خـــاصّ دل نـــوشـتـــ‌ه‌هــــای ِ منــــی!!!

بــــرای تــــو کـــه بـخـوانـــی!!! بـــدانـــی!!!

دوستـــــ داشتـنـتــــــ در مــــن بــــی‌انتـــهـاستـــــــ ...

 


 

 

 

گـــــــاهی بـــــــاید دست هـــــــاش رو بگیری تـــــــوی دستت...

 

 


 

 

فقط یـــــــه جملـــــــه بهش بگی :


مـــــــن واسه یه لحظه بیشـتـــــــر با تـــــــو بودن

 

 


 

 

حاضـــــــرم همه دنیـــــــام رو بـــــــدم


 

 

 

دلتنگ شدم از نبودنت

این دلتنگی تقصیر من نیست

آخه طپش قلب من به بودن تو میزنه....


 

 

خدایـــا ؛


ایـن روزهــا حرفهـــایم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبهبرچسب:,ساعت23:35توسط حسين