لبخند از ته دل

ما دهه 70 ایا ، اعصاب نداریم

 

لجباز : بله هستیم

 

غرور : داریم تا دلت بخواد

 

ریه ها داغون ، اعتماد به نفس زیاد

 

سرسخت وحشتناک ، خونگرم شدیدا

 

مهربون بسیار ، زیبا اوووووووووف ( مثل من خنده )

 

به دهه 70 دی بودنم افتخار میکنم

 

 

 

 

ما پسرا

به سلامتی ما پسرا که همیشه

 

ادم بده ی داستان های عاشقانه هستیم

 

کسی هم نپرسید بخاطر کی بد شدی !

 

 

 

کنار ما

کنار ما

 

همیشه احتمال خیانت هست

 

همیشه پلی برای فروریختن و گری برای بی خبر از راه رسیدن

 

مهم نیست زیر کدام سقف پناه گرفته باشی

 

دنیا مکان امنی برای عاشق شدن نیست

 

 

 

بازیگر

باید بازیگر باشم ، ارامش را بازی کنم

 

باز باید خنده را به زور بر لبهایم بنشانم

 

باز باید مواظب اشک هایم باشم

 

باز همان تظاهر همیشگی

 

خوبم !

 

 

 

یا علی

یاعلی

 

 

 

همیشه

همیشه بهم میگفت زندگیمی

 

وقتی رفت بهش گفتم

 

مگه من زندگیت نبودم ؟

 

جواب داد : ادم برای رسیدن به عشقش باید

 

از زندگیش بگذره

 

 

 

چیه ؟

به نظرتون این چیه ؟

 

ایا پای یک مرد است ؟

 

؟؟؟؟؟؟


 

 

 

این جورابی مخصوص خانماس برای جلوگیری از هوس مردان

 

برای اولین بار هم تو ی ژاپن اختراع شده

 

خخخخخخخخخخخخخخخخ خیلی باحاله بخدا

 

پازل

 

زیباترین پازل دنیاست

 

وقتی فاصله ی بین انگشتانم

 

با انگشتان تو پر میشود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبهبرچسب:,ساعت23:8توسط حسين