لبخند از ته دل




به بعضیا باید گفت :

عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !

 

 

 

 

 

 

 

 

هر دو از ته دل می گوییم

من حرف هایم را تو دروغ هایت را !

 

 

 

 

 

 

 

 

این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !

حیف از عشق که زیر دست و پاست …

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتباه از من بود

من از کسی انتظار داشتم سکوتم را بفهمد

که حتی فریادم را نشنید !

 

 

 

 

 

 

 

 

به بغضیا هم باید در کمال ناباوری گفت :

عزیز دلم اون خری که تو چشمای من دیدی سایه خودت بود !

 

 

 

 

 

 

 

 

به بعضیام باید گفت :

زیاد که بپیچی خودت هـــــرز میشی !

 

 

 

 

 

 

 

 

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ :

ﺭﻓﺘﻰ ؟

فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﻲ !

 

 

 

 

 

 

 

 

از تنها بودنم راضی نیستم

اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

من دلم گرم تو بود

تو سرت گرم دلم

 


 

باید به بعضی ها گفت

ناراحت چی هستی؟

دنیا که به آخر نرسیده

من نشد یکی دیگه

تو که عادت داری

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی به عقب بر میگردی

متوجه میشی که جای بعضیا الان که تو زندگیت خالی نیست هیچ

اون موقعشم زیادی بوده

 

 

 

 

 

 

 

 

هی لعنتی

یک روز عشقم بودی

ولی حالا کفاره تمام گناهانم

 

 

 

 

 

 

 

 

خدا یک زن آفرید و یک مرد

و من در شگفتم این همه نامرد از کجا پیدا شد ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی تن کسی رو زخمی کنی

دیگه بعدش نوازش کردنش  فقط دردشو بیشتر می کنه

 

 

 

 

 

 

 

 

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﮕﻢ ﺗﻮ ﻋﻮﺿﯽ ﻫﺴﺘﯽ

ﻭﻟﯽ ﺷﮏ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﮔﻪ ﻗﻠﺐ ﺁﺩﻣﺎ ﻫﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻬﺶ ﭘﺴﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺖ

ﻣﺎﻝ ﺗﻮ ﯾﺎ ۱۲۳۴ ﺑﻮﺩ ﯾﺎ ۴ﺗﺎ صفر !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دلم نگرفته از اینکه رفته ای …

دلگیرم از همه دوست داشتن هایی که گفتی ولی نداشتی …

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبهبرچسب:,ساعت22:58توسط حسين