لبخند از ته دل



این سری میخوام خیلی زود برم پیشواز برای
قدردانی از زحمتهای پدر
بگو چرا؟
چون میخوام پارتی بازی کنم چون خودم پدرم




خبر فوری : به علت کمبود مرد واقعی در امسال روز مرد مجدد روز زن اعلام میشود


باز روز مرد داره میرسه بازم باید کابوس جورابای مردونه ببینم

چقدرساده نوشتیم بابا نان داد!امانفهمیدیم که بابا برای نان تمام جوانیش راداد....!!!!!!!!

 

 

سلام دوستان.نکته این عکس سه بعدی رو هر کی گفت جایزه داره

 

 

کسی چه میداند.....من....امروز....چندبارفروریختم......

 

چندباردلتنگ شدم.....ازدیدن کسی که....فقط پیراهنش شبیه توبود......  

 

 

                        فدایی                     داری                        
اقا ما میکرو             ;شما xbox
اقا ما مینیمم            شما ماکزیمم
 اقا ما 3 کله پوک        شما سه تفنگدار
اقا ما ورزش از نگاه دو    شما برنامه نود
اقا ما لکنت زبون شما سخنگوی دولت
اقا ما کارتون هادی هدا شما بن تن
اقا اصلا فسیل شما الماس 
 اقا ما مورچه شما فیل
ارادت از این بالاتر
جالا نظر یادت
 نره ها

.




بگو هلو میخوام عکس بگیرم الانه امده میشه بیا پایین عکستو تحویل بگیر
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
برو بالا دوباره بگو هلو عکست سوخت
 

ماشالا به این استقامت
http://divi.ir/wp-content/uploads/2014/03/1475I-AM-NOT-FAT-MAN-BUT-FUNNY-YES.jpg

 


داداشم چند سال پیش تو چت به یه دختره به اسم ثمن شماره داده بود بعد دختره زنگ زد دیدیم پسره!رفتم آیدیشو نگاه کردم دیدم اسم طرف saman سامان بوده این طفلک زیر فشار ثمن خونده.بعد فهمیدیم اصلا ثمن اسم نیست!اون صنمه!خلاصه روزگار سختی داشتیم:ا

 



"دنیل تامت" نام یک پسر انگلیسی است که مغزی باورنکردنی دارد. تمام ذهن او به گونه ای مملو از اعمال ریاضی است و می تواند بسیاری از محاسبات ریاضی را تنها در چند ثانیه انجام دهد. او همچنین حافظه باورنکردنی دارد و می تواند بسیاری از چیزهایی که دیده است را بعد از چندین وقت باتمام جزئیات به خاطر آورد. او البته قدرت های دیگری مانند یادگیری سریع زبان را نیز دارد و می تواند در طول کمتر از دو هفته یک زبان را به طور کامل فراگیرد. یکی از رکوردهای او به خاطر سپردن عدد پی با 22514 عدد تنها در 5 ساعت است.

به خدا گفتم:
وجدانن من چی کم دارم که یه مخاطب خاص ندارم؟؟!
ندا آمد که:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تو همه چی داری احمق،این دخترا هستند که لیاقت تورو ندارن :|
والا یه همچین ادمای خاصی هستیم ما...!
پســـــــــــــــــــــــرا
جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ
دســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوت
خخخخخخخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخ

 

 

کلیپس چن طبقه برای خواهران خواهشا بفرمایید ادامه مطلب

بدو بیا این ور بازار

ارزون میدیم مشتری شید

3 تا بخر 2 تا ببر

این ماشین خودمه بعد از پیاده شدن چهار تا از دخملایی که از این کلیپسا خریدن

 

 
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

این عکس بیشتر به دهه شصتیا ربط داره
یا یچه پایین شهریا که خودم یکیشم
درسته اون پایین مایینا هستیم ولی
مرام و معرفتا همه بالا مالا میپره
لایک دارید همه پایین شهریا
البته بالا شهریا همه که تاج سرن میدونید که خخخخخ

 

 


بعضیا هستن که میخوان باعث تنوع شن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

منتها زیاد وارد نیستن ، باعث تهوع میشن

 

رفتم نشستم کنارش گفتم : برای چی نمیری گـُلات رو بفروشی ؟

گفت : بفروشم که چی ؟ تا دیروز می فروختم که با پولش آبجی مو ببرم دکتر دیشب حالش بد شد و
 
مُرد ، با گریه گفت : تو می خواستی گـُل بخری ؟

گفتم : بخرم که چی ؟ تا دیروز می خریدم برای عشقم امروز فهمیدم باید فراموشش کنم...! اشکاشو
 
که پاک کرد ، یه گـل بهم داد گفت :بگیر باید از نو شروع کرد
 

 

 

این داستانو تا آخرش بخون
ولی میدونم
اشتباه کردم این پستو گذاشتم چون
فیلتر میشه

 

سربازی راهی برای آدم کردن پسراست

اما دخترا از هیچ راهی آدم نمیشن!!!

پسرا دست جیغ هوراااااااااااااااااااااااااا

اخه دخترا فرشته ان و فرشته ها هیچ وقت آدم نمیشن.

دخترا دست جیغ هورااااااااااااااااااا

اما مقام آدم از فرشته بالاتره.

پسرا موج مکزیکی....

واما آدم اشتباه میکنه مجازات میشه اما فرشته ها پاکن ، ماهن ، گلن....

دخترا حالا موج مکزیکی رو برین نوبت شماست...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبهبرچسب:,ساعت1:6توسط حسين