لبخند از ته دل

 

دوست دارم دستم را بگیری و زیرگوشم زمزمه کنی

 

 

 

 

 

 

 

که پشت خوابهای نا آرام تو...

 

 

 

 

 

 

 

چیزی بیش از نگرانی های زنانه نیست...

 

 

 

 

 

 

 

دستت را بگیرم و زیرگوشت زمزمه کنم

 

 

 

 

 

 

 

که پشت نگرانی های زنانه ی من...

 

 

 

 

 

مــردی ایستاده که دیوانه وار دوستش دارم!



 

 

 

 

در هیاهوی زندگی دریافتم

چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت

در حالیکه گویی ایستاده بودم...

 

چه غصه هایی که فقط باعث سپیدی موهایم شد

در حالیکه قصه ای کودکانه بیش نبود...

 

و دریافتم کسی هست

که اگر بخواهد میشود و اگر نه نمیشود...

به همین سادگی!

 

کاش نه میدویدم... نه غصه میخوردم

فقط او را میخواندم!!!

 

 

بد ترین قســمت زندگی اون قسمتی هست

 

که به بهتــــــرین آدم زندگیت شک می کنی...

 

هر کی تورو ازم گرفت  . . .

الهی بیچاره بشه . . .


روز قیامت که رسید . . .


مجرم و آواره بشه . . .

به و آتیش میزنم . . .


فکرت نمیره از سرم . . .


میخوام فراموشت کنم . . .


اما بازم عاشق ترم . . .


طفلی دله عاشق من . . .


نشد تورو نگه داره . . .


فقط یادم میاد نوشت . . .


چشاتو خیلی دوست داره . . .

بچه ها منو سحرم از هم جدا شدیم . . .


و دوباره من موندم و تنهایی . . .


خدا جواب باعث و بانیشو طوری بده که راه برگشت نداشته باشه . . .


 

بیا که من . . .

به مهربانیت

به آرامشت

به وفایت

به غرورت

به بهارت

به قدرتت

به یاد رویت

به فروغت

به خنده ات

به همرازیت

به همدردیت

از همه محتاج ترم . . .  

 

بگو تمـــام تــــ ــــ ـــو مــــــــــــــــــــال مــــ ــــ ــن است!

دلــــــم میخواهد حســـــــادتــــ کنم به خـــ ــــ ــودم...

 

 

نمی دانم چشـــــــمــانتـــ با مــــــن چه میکند!!!

فقط وقتی که نگـــــاهم میکنی چنان دلـــ ـــ ـــم از شیطنــتـــ نگــــاهـــتــ می لـــرزد

که حـــــــس می کنم چقدر زیبــــــاست

فـــــــــــدا شدن ...

برای چـــشـــــمـــهای که تمام دنیــــــای مـــــن است...

 

 

 

    دوســـتــتــــــ دارم ...

گلایه از تـــــکراری بــــودنـــش نکن

مشکل ازمـــ ــــ ــــن نیست !

تــــ ــــ ــــو زیــادی دوستـــــــ داشتــنی هستی...

 

 

 

 
به تو عادت کرده بودم 
 
 
 
 مثل گلبرگي به شبنم 
 
 
 
 مثل عاشقي به غربت
 
 
 
 مثل مجروحي به مرهم
 
 
 
 لحظه در لحظه عذابه
 
 
 
 لحظه هاي من بي تو 
 
 
 
 تجربه کردن مرگه 
 
 
 
زندگي کردن بي تو 
 
 
 
 من که در گريزم از من
 
 
 
به تو عادت کرده بودم 
 
 
 
 از سکوت و گريه شب
 
 
 
به تو هجرت کرده بودم
 
 
 
با گل و سنگ و ستاره
 
 
 
 از تو صحبت کرده بودم
 
 
 
خلوت خاطره هامو
 
 
 
 با تو قسمت کرده بودم
 
 
 
خونه لبريز سکوته
 
 
 
خونه از خاطره خالي
 
 
 
 من پر از ميل زوالم
 
 
 
عشق من تو در چه حالي ؟
 
 
 
اي به من نزديک تر از من
 
 
نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبهبرچسب:,ساعت23:50توسط حسين