لبخند از ته دل

 




مگر خودت نگفتی خداحافظ؟

پس چرا وقتی گفتم"به سلامت" نگاهت تلخ شد؟

برو به سلامت

دیگر هم سراغم را نگیر!

خسته تر از آنم که بر سر راهت بنشینم

و دلیل رفتنت را جویاشوم...

 

 

 

 




گُفتــــــــ :مَـــرا فَــرامــوش کُـטּ اَمّـــا نَــدانستـــــ
ڪـﮧ
اَصــلـاً اَرزش ِ بـﮧ یــاد مـــانـدَטּ رآ نَــداشتـــــــ…!

 

 

 

 

 




 

برای خودت  زندگـــی کن

 

کسی که تـو را " دوست" داشته باشد ...

 

با تـو " می مانـد "

 

برای داشتنت  " می جنگد "

 

اما اگر دوستت  نداشته  باشد به هر بهانه ای می رود ...!

 

 

 

 

 



گاهي شايد لازم باشد از ياد ببريم !
                                                 نگاه آنهايي را که با نبودنشان،
                                                 بودنمان را به بازي گرفتند . .

 

 

 




حالت تهوع دارم !!!

این حالت تهوع لعنتی با هوای آزاد و قرص درست نمیشود

علاجش ….

فقط بالا آوردن فحش هایی است که به دیگران بدهکارم . . .

 

 

 



اینی که می کشم ، درد نبودنت تو این روزا نیست ؛

تاوان بودنت تو اون روزاست !




 

 

 





بودم!

دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری

رفتــــــــــم

 

 

 




ایـــن روزهـــا هــــوا خیلـــی غبـــار آلــــود اســـت؛

گـــرگ را از انسان نمــی تـــوان تشخیـــص داد !

هنگـــامـــی گـــرگ را می شنـــاسیـــم؛

کـــه دریـــده شـــده ایــــم 

 

 

 

 





هیچکس با سگ‌های وحشی بازی نمی‌کند

 

اما سگ‌های آرام را همه با لگد می‌زنند

 

گویی اینها باید تاوان آن وحشی‌ها را هم بدهند

 

 

 

 

 




درد مـــــن چشمانی بــــو د که به من اشک هدیه می داد و به دیگران چشمک !


******

هرچه مراعات کردم ، کمتر رعایت شدم !



 

 

 




نگران نباش

حال دلم خوب است

آرام گوشه ای نشسته و رویاهایش را به خاک می سپارد

 

 

 

 

 






لیـــاقــت مــی خواهــد

بـــودن در شعــر هـــای دختــریــــ کهــــ

بـــــا تمامــــ عشقــش نبـــودنـــت را اشکــــ مــی ریـــزد

تعجـــب نکــــن !!

در بی لیـــــاقتی تـــو شکـــی نیـــست

اینجـــا دلیـــل بــودنـــت میـــان بغــــض هــــایـــم

خــریتـــــ خـــودم اســـت نـــه لیـــاقــــت تــــو …




 

 

 

 




عزیزم چه زیبـا اجرا میکنـی

خط به خط تمام گفتــــه هایم را

خواســـته هایم را

هه !!!!!

امـــــا

برای دیگری!

 

 

 




یاد گرفتم

دستانم اینبار که یـــخ کرد

دیگر دستانت را نگیرم

آستین هایم از تو با ارزشتر و ماندنی ترند



 

 





آنقدر من را از رفتنت نترسان قرار نیست همیشه بمانیم روزی همه رفتنی اند...

ماندن به پای کسی معرفت میخواهد نه بهانه...

حالا میگویم بلند هم میگویم رفتی،به درک لیاقت ماندن

نداشتی...

-------------------------
داستان از آنجا شروع شد که تو اسم تمام هرزگی هایت را آزادی گذاشتی

و من از آنجا بی غیرت شدم که فکر میکردم به تمدن رسیده ام.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعهبرچسب:,ساعت18:8توسط حسين