لبخند از ته دل

تو را من دوست مي دارم

دوست داشتن دليل و برهان نمي خواهد

اگر صد بار و با صد بهانه عشقم را رد كني

من سر افراز تر از قبل به سوي تو مي آيم

دلِ ديوانه ام عشقت را ارزان نمي خواهد

من افتاده تر از پيش، جلوي تو زانو مي زنم

گريه مي كنم

تعظيم در برابر تو از شأن من نمي كاهد

تو را من دوست مي دارم

اين را هر كس مي داند همرهم

هر قسمت از وجودم را به خاطر عشق تو مي دهم

تو را من مي خواهم با تمام جانم

مي خواهم برايت بميرم، چرايش را نمي دانم

                                                    

 

 

 

اندازه سالهاي عمرم

قد آرزوهايي كه براي تو دادم

قد تمام اشكهايم كه براي تو، به ياد تو مي ريزم

تو را من مي خواهم ديوانه وار

تو را مي خواهم مثل سايه در كنارم

اگر تو باشي چراغ خانه ام، ديگر آرزويي ندارم

به تو محتاجم اي تنها نيازم

اگر كمكم نيايي تمام زندگي ام را مي بازم

تو را من دوست مي دارم

صميمانه ترين احساساتم را تقديم تو مي كنم يارم

تو را دوست دارد كسي كه نمي خواهد تنهايت بگذارد

برايش دنيا با تمام زيباييها بي تو ديدن ندارد

تو را مي خواهم زيباي عشق آفرينم

هر غروب در ساحل منتظرت مي نشينم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعهبرچسب:,ساعت17:49توسط حسين