لبخند از ته دل

عشقمی خداجون...

 

خدایا...!
دلم آغوشِ تو را می خواهد...!
دلم، نوازش دستهای مهربانِ تو را نیاز دارد..!
دلم، بشدت دل بریدن می خواهد...!
... دلم، خسته است از اینهمه عاشقی کردن...!
دلم، بیزار است از اینهمه مهربانی کردن...!
دلم،فقط تو را می خواهد...!
دلم،بی منتی تو را منت می کِشد...!
خدایا...!
کمی مرا تحویل بگیر...!
به آغوشی گرم و آسمانی نیاز دارم..!
به دنیایی معنوی احتیاج دارم...!
می شود مرا به دنیای پاک خودت بخوانی؟!!



 

شنبه 19 فروردین 1391   03:22 ب.ظ به قلم:نفس ™            نظرات 33

 

خواب دیدم...

 

خواب دیدم
در خواب با خدا گفتگویی داشتم.
خدا گفت :
پس می خواهی با من گفتگو كنی ؟
گفتم بلی :اگر وقت داشته باشید .
خدا لبخند زد.
فرمود :وقت من ابدی است .
چه سوالاتی در ذهن داری كه می خواهی از من بپرسی ؟
گفتم :اینكه چه چیز بیش از همه شما را در مورد انسان متعجب می كند ؟
خدا پاسخ داد .... اینكه آنها از بودن در دوران كودكی ملول می شوند .
عجله دارند كه زودتر بزرگ شوند و بعد حسرت دوران كودكی را می خورند .
اینكه سلامتیشان را صرف بدست اوردن پول می كنند
وبعد
پولشان را خرج حفظ سلامتیشان !
اینكه با نگرانی نسبت به اینده ،زمان حال
فراموششان می شود .
انچنان كه دیگر نه در اینده زندگی میكنند و نه در حال!
اینكه چنان زندگی می كنند كه گویی هرگز نخواهند مرد !
و چنان می میرند كه كه گویی هرگز زنده نبوده اند !
خداوند دست های مرا در دست گرفت و مدتی هر دو ساكت ماندیم .
بعد پرسیدم .....
به عنوان خالق انسانها
می خواهید انها چه درس هایی از زندگی بیاموزند ؟
خدا با لبخند پاسخ داد .
اینكه یاد بگیرند كه
نمی توان دیگران را مجبور به دوست داشتن خود كرد
اما می توان محبوب دیگران شد !
یاد بگیرند كه خوب نیست خود را با دیگران مقایسه كنند .
یاد بگیرند كه ثروتمند كسی نیست كه دارایی بیشتری دارد .
بلكه كسی است كه نیاز كمتری دارد
یاد بگیرند كه ظرف چند ثانیه می توانیم زخمی عمیق در دل كسانی كه دوستشان داریم ایجاد كنیم .
اما سالها وقت لازم خواهد بود تا ان زخم التیام یابد
با بخشیدن بخشش بیاموزند
یاد بگیرند كسانی هستند كه انها را عمیقا دوست دارند
اما بلد نیستند احساسشان را نشان دهند
یاد بگیرند كه می شود دو نفر به یك موضوع واحد نگاه كنند و انرا متفاوت ببینند .
یاد بگیرند كه همیشه كافی نیست دیگران انها را ببخشند
بلكه خودشان هم باید خود را ببخشند
و یاد بگیرند كه من اینجا هستم .همیشه همه جا




 

 

 

یعنی میشه؟؟صدسال!!!

 

picfa net%20(21) کاریکاتور های عاشقانه


 

 

 

i love you

 

picfa net%20(14) کاریکاتور های عاشقانه


 

 

 

نخواهی رفت زیادم...

 

 

الهی بمیرم برات...

 




 

 

 

...دوباره شب شد...

 

دوبارهشبشد...

دوبارهشبشددوبارهتنهایی

دوبارهشبوغزلهایرویایی

دوبارهیکروزبیتوبودن

دوبارهغموغصهوسوختن

دوبارهیآسونامیدیوباختن

دوباره....

اماروزیآیدباتوبودن

باتو،فقطباتوآسودن

باتوکههمهرویایمنی

باتوکهچراغراهمنی

باتو، باتو،

 بیاکهدلگرفتارتوست ...

دوبارهشبشد...

دوبارهشبهایشیدایی ...

 

 

 

دلم تنگ است

 

 

به گمانم یادت پنجره ی احساسم را میکوبد ، چرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست




 

 

 

من و تنهایی من

 

برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید

دوباره من تنهایی ودفترخاطره هام...




 

 

 

به من برگردون

 




 

 

 

نبودنت...

 

جای خالی ات،


انقدر بزرګ شده


که حتی می شود در آن


زندګی کرد. .




 

 

 

تنهایی

 

برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید

 

جای خالی ات،


انقدر بزرګ شده


که حتی می شود در آن


زندګی کرد. .

بی تو تنهام...


 

 

                                                                                                                                                : توماه را

 بیشتر از همه دوست می داشتی

و حالا

ماه هر شب

تو را به یاد من می آورد

می خواهم فراموشت کنم

اما ای ماه

با هیچ دستمالی

از پنجره ها

پاک نمی شود



 

 

 

دنیا...

 

برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید

 

من ازین دنیا چی میخوام...

دوتا صندلی چوبی، که منو تورو بشونه واسه ی گفتن خوبی

من ازین دنیا چی میخوام...

یه وجب زمین خالی، همونقدر که یک اتاقک بشه خونه ی خیالی

من ازین دنیا چی میخوام...

یه جعبه مداد رنگی، میکشم رو تنه دنیا رنگ خوبی و قشنگی...

بزن تار..

 

برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید 

 

بزن تاروبزن تار

 

بزن تار...

 

بزن تار كه امشب دلم از دنیا گرفته...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبهبرچسب:,ساعت13:30توسط حسين