لبخند از ته دل

هيچ ميداني؟

غصه نخور دلم ... درسته ك تنهات گذاشت ...

درسته هي بهونه ي رفتن ميگرفت

اما توغصه نخور

 تو ك هنوزم عاشقشي پس از چي ميترسي دل من

محكم باش

تونبايد بشكني

توبايد ي روزي ازنزديك ببينيش

وتو همون باغ ارزوهامون دستاشوبگيري

غصه نخور دل من

 ماه اسمون شايد ب يادت نباشه

اما دلت خوش باشه چون بيادشي

عاشقشي

دوسش داري

دلكم غصه نخور

ي روزي دستاشوميگيرم

ي روزي مياد ك ببينمشو بميرم ..

رفيق روز تنهايي

  ي روز دستاتوميگيرم

 


http://up.tafrihi3.ir/up/tafrihi3/Pictures/takaks/Love-Wallpaper-girl-and-boy1-hd-1680x1050.jpg


 


بعضی وقتا یه چیزی مینویسی

فقط واسه یه نفر


اما دلت میگیره وقتی یادت میفته

که هرکسی ممکنه بخونه


جز همون یه نفر

 




 

امشب با بابا حرف ميزنم

هرچه باداباد

ميدونم كتك  ميخورم

امابهش ميگم ك دلم پيش تو گيره ...

منوبخاطر همه بديهام ببخش محسن



 

 

ﭘﺴﺮﻩ:ﺑﺮﻭ ﺩﻳﮕﻪ ﻧﻤﻴﺨﻮﺍﻣﺖ ﺩﻳﮕﻪ ﺗﻤﻮﻣﻪ
ﺩﺧﺘﺮ:ﻋﺸﻘﻢ ﻣﻦ ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮ ﺑﺨﺪﺍ ﻣﻴﻤﻴﺮﻡ ﭼﺮﺍ ﻧﻤﻴﻔﻬﻤﻲ
ﭘﺴﺮ :ﺩﻳﮕﻪ ﺍﺯﺕ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﻡ ﻋﺸﻘﺖ ﺑﺮﺍﻡ ﺗﮑﺮﺍﺭﻱ ﺷﺪﻩ.
ﻭﺗﻠﻔﻦ ﻗﻄﻊ ﺷﺪﺩﺧﺘﺮﺧﻴﻠﻲ ﺍﻓﺴﺮﺩﻩ ﻭﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻣﻴﺮﻩ ﺗﻮﺍﺗﺎﻗﺶ
ﭼﺸﻤﺶ ﻣﻴﻮﻓﺘﻪ ﺑﻪ ﻣﺎﻧﻴﺘﻮﺭ ﮐﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮﻋﮑﺲ ﻋﺸﻘﺸﻮﻣﻴﺒﻴﻨﻪ
ﺍﺷﮏ ﺗﻮﭼﺸﺎﺵ ﺣﻠﻘﻪ ﻣﻴﺰﻧﻪ ﺁﻫﻨﮓ ﻣﻮﺭﺩﻋﻼﻗﻪ ﻱ
ﻋﺸﻘﺸﻮﻣﻴﺬﺍﺭﻩ ﻭﮔﻮﺵ ﻣﻴﺪﻩ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﺷﮑﺎﺵ ﺗﺎﺏ ﻧﻤﻴﺎﺭﻥ
ﻭﻣﻴﺮﻳﺰﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﻴﮑﺮﺩﻳﻪ ﺗﻴﮑﻪ ﺍﻱ ﺍﺯﻭﺟﻮﺩﺷﻮ ﺍﺯﺩﺳﺖ
ﺩﺍﺩﻩ...
ﺍﻭﻥ ﺷﺐ ﺩﺧﺘﺮﺧﻮﺍﺑﺶ ﻧﺒﺮﺩ ﺑﻪ ﭘﺴﺮﭘﻴﺎﻡ ﺩﺍﺩ :ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﺍﻳﻦ

ﮐﻪ ﺍﻳﻦ ﭘﻴﺎﻣﻮﻣﻴﺨﻮﻧﻲ ﺟﺴﻤﻢ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻏﺮﻳﺒﻪ ﺷﺪﻩ ﻭﻟﻲ ﺩﻟﻢ
ﻫﻤﻤﻤﻤﻴﺸﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﻣﻴﺪﺑﻴﺪﺍﺭﻱ ﺟﺴﻢ ﻫﺎ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ
ﺑﺮﺍﻱ ﻫﻤﻴﺸﻪ . ﺑﻪ ﻃﺮﻑ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻱ ﺑﺰﺭﮒ ﺍﺗﺎﻗﺶ ﻣﻴﺮﻩ ﺳﺎﻋﺖ
ﺩﻗﻴﻘﺎ 3:34ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺩﺭﺳﮑﻮﺕ ﻭﺗﺎﺭﻳﮑﻲ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﻭﺍﺯﺑﺎﻻﻱ
ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺑﻪ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﭘﺮﺕ ﮐﺮﺩ ﺩﺧﺘﺮﺑﺮﺍﻱ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺗﻮﺗﻨﻬﺎﻳﻲ
ﻣﺮﺩ. ﺻﺒﺢ ﻣﺎﺩﺭﺩﺧﺘﺮ ﻃﺒﻖ ﻋﺎﺩﺕ ﻫﻤﻴﺸﮕﻲ ﺑﻪ ﺍﺗﺎﻕ ﺩﺧﺘﺮﺵ
ﺭﻓﺖ ﺗﺎﺑﻴﺪﺍﺭﺵ ﮐﻨﻪ ﺍﻣﺎﺩﺧﺘﺮ ﺭﻭﻧﺪﻳﺪ .ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺩﺧﺘﺮﮐﻪ
ﻣﺪﺍﻡ ﻭﭘﻴﺎﭘﻲ ﺯﻧﮓ ﻣﻴﺨﻮﺭﺩﺗﻮﺟﻬﺶ ﺭﻭﺟﻠﺐ ﮐﺮﺩ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ
ﮔﻮﺷﻲ ﺭﻓﺖ ﭘﺴﺮﻯ ﻣﺪﺍﻡ ﺩﺍﺷﺖ ﺗﻤﺎﺱ ﻣﻴﮕﺮﻓﺖ. ﭼﺸﻢ
ﻣﺎﺩﺭﺩﺧﺘﺮﺑﻪ ﭘﻴﺎﻣﻲ ﺍﻓﺘﺎﺩﮐﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﭘﺴﺮ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻩ
ﺑﻮﺩ: ﻋﺰﻳﺰﻡ،ﻋﺸﻘﻢ،ﺑﺨﺪﺍ ﺷﻮﺧﻲ ﮐﺮﺩﻡ ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﻣﺜﻞ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﻴﮑﻨﻢ ﻋﺸﻘﻢ ﻓﻘﻂ ﻳﻪ ﻓﺮﺻﺖ
ﺗﻮﺭﻭﺧﺪﺍ ....ﺍﻭﻥ ﭘﻴﺎﻡ ﺩﻗﻴﻘﺎﺳﺎﻋﺖ 3:35 ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ...

امااون دختر ديگه زنده نبود ...mment

 


 


تویی که الان پشت مانیتور قوز کردی



تویی که الان دلت واسه یه بی معرفت تنگه



تویی که بغضتو قورت میدی که یه وقت گریه نکنی



تویی که هر آهنگی گوش میدی یاد یه نفر میفتی



تویی که تا میای یه کاری کنی میگی : بیخیال



تویی که واس خودت آواز میخونی



تویی که این روزا توی دنیای مجازی غرق شدی



تویی که حتی توی دنیای مجازی هم خودتو گم کردی



تویی که نمیدونی چه ریختی خودتو خالی کن


اره رفیق به سلامتی توئی که حال و هوات مثل من طوفانیه.


 


 

بـرای خــودم مــــردی شـــده ام . . .

ایــــــن روزها درسکــــــــوت سرسختـــــــ . . .


بــــــــی صــــــــدا گریــــــــه میکنــــــــم . . .


ولــــــــــی !!!دنیــــــــــا مواظبــــــــــم بــــــــــاش . . .



" قلبــــــــــم هنــــــــــوز زنانــــــــــه میزنــــــــــد "

 



 

 

 

تنهایی ام را مي برم با خود ، تا در خيابان ها بچرخانم

از من تو را مي خواهد ...

و از تو

تنها برایش شعر میخوانم     



 

 

مـــَـــردها ” در عین پیچــیدگی

در عـــاشقی روش ساده ای دارند !

” تــو را بخواهند برایت می جنگند ”

“تــو را نخواهند با تــو می جــنگند ”



 


 

دلم تنگ شده برای روزهای کودکی ام

 

که بهونه ی گریه کردنم یک عروسک بود...

 

نه یک آدم !!!





 

 

خاطـــــــــــرات بی هــــــــوا می آیند

گاهی وســـــــــط یک فــــــــــکر...

گاهی وسط خــــــــــیابان!!!

ســـــــــــردت میکنند؛ داغـــــــــت میکنند

خاطـــــــــرات تمـــــــــام میشوند...تمامـــــــــت میکنند

 




 

 

دلم میخواهد شب باشد...

 به خیالم تو خواب باشی...

 نگاهت کنم؛

آرام ببوسمت...

نوازشت کنم...

و آرام بگویم دوستت دارم...

و تمام حرف های دلم را که وقتی نگاهم میکنی نمیتوانم بگویم؛

 عاشقانه نجوا کنم...

و تو در سکوت بشنوی و از عشقم سر کیف شوی...

 اما چشمانت را باز نکنی و به خیالم خواب باشی...

 من هم به خیالت ندانستم که بیداری...

 

 


 

دختری نیستم که هرزگی کنم

زنانگی ومحبتم را

باهرمردی تقسیم نمیکنم

عشقم تنهاخاص یک نفراست

غرق عشق خواهم کرد

آنکه خاص من باشد

طوری که بی نیازشودازعشق

سیراب شوداز زندگی

تاجان به در برم آغوشم سهم اوست

 

 



 


اين مطلب خيلي برام قشنگ بود بخاطر همين گذاشتمش

 

 

 

صدای انفجار آمد و سنگر رفت هــــــوا

هر چه صدایش زدیم جواب نداد.رفتیم جلو

سرش پر از ترکش شده بود

جیب هایش را خالی کردیم. یک کاغذ جالب تویش پیدا کردیم

گناهان هفته :

شنبه : احساس غرور از گل زدن به طرف مقابل

یکشنبه: زود تمام کردن نماز شب

دوشنبه : فراموش کردن سجده شکر یومیه

سه شنبه: شب بدون وضو خوابیدن

چهارشنبه: در جمع با صدای بلند خندیدن

پنج شنبه: پیش دستی فرمانده در سلام کردن

جمعه: تمام نکردن صلواتهای مخصوص جمعه




حسودم...

 

حتی...

 

آرزوی داشتنت را هم...

 

به کسی نمیدهم...

 

عکس های عاشقانه



 

          
              
    


سلامــ
ـتـے
پسرےڪـہ 


ڪـ
نار
בפּس בפֿـتـرش בراز
ڪـشيـבه بـــوב،
בפֿـتـره ازش پرسـ
یــ
ב : בפּسم בارے ؟


گفت : اگ
ہ نـבاشتم الاטּ בاشتـے


نال
ہ میڪرבے نہ سـפּال !

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبهبرچسب:,ساعت13:4توسط حسين