لبخند از ته دل

 

normal_عکس عاشقانه 43

خیابانهای تنهایی،…

دلی ولگرد میخواهد،

و آوازم بدون تو سکوتی سرد میخواهد،

برایت مرده بودم…

تا برایم تب کند قلبت

ولی حتی نپرسیدی،

دلت همدرد میخواهد؟

 

 

 

 

شرط

normal_عکس عاشقانه152

دســــــــــتهایم را محکمتر فشار بده عشـــق من…

اینجا خــــــــیلی ها سر جــــــــــدایی تو و من شـــــــرط بـــــــــــسته اند…

 

 

 

قند تلخ....

normal_عکس عاشقانه124

چــــــــــایت را تلــــــــخ ننـــــــــوش،

کافی ســـــــــــــــت صــــــــــــدایم کنی…

تا تمام قــــــــــندهای دلــــــــــم را برایت آب کـــــــــــــــنم…

 

 

 

عاشق....

normal_عکس عاشقانه 80

من عاشـــــــــق نیستم!

فقط گاهی… حرف تو که میشود دلم…

مثل اینکه تـــــــــب کند گــــــــرم و ســـــــــرد میشود

توی سیــــــــنه ام چـــــــــنگ می زند آب میشود…

 

 

 

پاییز....

عکس عاشقانه128

“پایــــــــــیز” مرا عاشق میکند

“باـــــــــــــــران” عاشق تر

 

حالا تو بگو

این “باران پایـــــــــــیزی” با من چه میکند…؟

 

 

 

خاطرات....

naghmehsara

خاطرات خیلی عجیبن

 

گاهی اوقات می خندیم

به روزایی که گریه می کردیم

 

گاهی گریه می کنیم به

یاد روز هایی که می خندیدیم…

 

 

 

هیچکس.....

 

naghmehsara.ir01

 

بهانه هم اگر میگیری بهانه مرا بگیر

من تمام خواستن را وجب کردم

هیچکس…

هیچکس به اندازه من عاشق تـو و بهانه هایت نیست…

 

 

 

سکوت میکنم.........

naghmehsara.ir04

 

سکـــوت میکنم …

 

بگذار حرفــــــ ها آنقدر یکدیگر را بزننــــــد!!!

 

تا بمیرنــــــد !!!

 

 

 

naghmehsara.ir03

 

پشتـــــ این چشمـــ ها …

ابرها درگــــیرند …

و منـــــ …

کنار خنده هایتــــــ می مانمـــــ …

 

در اینــــ دقایقــــ دلتنگیـــــ …

 

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

قــَشنگ تـَرین و زیبـــاتـَرین ســاعت ِ دُنیا، ساعَتے بــُود کـِـﮧ دیدَمـِـت…. !!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبهبرچسب:,ساعت12:37توسط حسين