لبخند از ته دل

love-eshgh.jpg
 
نقشه بر اب

تموم نقشه ها را نقشه بر اب کردم 

تموم نقشه هایی که ما برای هم کشیدیم و دیگران برای ما کشیدند

اما فقط از یک چیز خدا را شکر می کنم و ان هم اینکه انقدر از کارم

راضی ام که اکنون می دونم قربانی دسیسه کسی نشدم هر چند

تو"...دیگه بر نمی گردی

اما تقدیر بی تقصیر نیست

ای که بی تو"...من هیچم؟!..

گاهی  هم انقدر خوشحالی که دلت می خواهد داد بزنی که دوستت

دارم

اما تنها حسنش اینه که نمی دونی خدا برات چه نقشه ای می کشه

برای همین تموم تلاشت رو می کنی تا بهش برسی و اما تنها چیزی که

میشه گفت اینه به امید دیدار دوباره ات در مکان و زمان بهتری هستم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبهبرچسب:,ساعت13:3توسط حسين