لبخند از ته دل

خواستی قسمت کنم با تو تنهـــــایی امـــــ را ...

مشتی از تنهایی امـــــــ را برداشتی اما خیلی زود

از کاسه دلتـــــ لبریز شد...

آری؛

تنهایی من به وسعت تمام اقیانوس های دنیاست...

ممنونــــــ!

اما یک مشتـــــ همـــــ، یک مشت استـــــ ...!

 

 

سَـرَت گَـرم اسـت !!!

آنــجـا یـا هیـچ کُـجـا فَرقـی نِمـیکُـنَد!

مُـزاحِـمَـت نِـمیـشَـوَم! ، امّـــــا…

حَــرارَتِ سَـرگَـــــــــرمی هـایَــت مَـــرا ســـوزانــــــد

 

 

 

 

گآهــے بـہ جـ ـآیـے مے رِسَــב ...

ڪﮧ آבَمـ בَســتـ بـہ خــوבڪُشـ×ـے مـے زَنـَ ـב ...(!)

نـَﮧ ایـنـڪﮧ تـیـ×ـغ بـَرבارَב رَگـَـ×ـش رآ بــِزَنــَـב ... نـَﮧ

قـِـیـ ــבِ اِحـسـآسَـ×ـشـــ رآ مـے زَنـَב (!)

 

 

 

مـَــטּ ڪـــفر نِمیگویـَـم..

آرزوے مُرבَטּ בَر سَـ ــر בارَم

فَقَطـ جَهَنَـــــم ايـنجـآستــــ وَقـتـے ڪِـــﮧ

مـَــטּ

اِمــروز مـے مـيــرَم

و

بــآز فـَرבآ زِنــבه امــ...

 

 

هَمیشِـﮧ בلتَنگے بـِﮧ خاطِرِ نَبوבטּ
 
شَخصے نیست
 
گاهے بـِﮧ عِلَتِ حُضورِ کَسے

בر کِنارَت اَست کِـﮧ
 
حَواسَش بـِﮧ نِگاهِ عاشِقِ

تُو نیست.....!

 

 

 

 

من زخم های بی نظیری به تـن دارم

اما تو مهربان ترینشان بودی

عمیق ترینشان

عزیز ترینشان

بعد از تو آدم ها…تنها خراشی بودند بر من که هیچ کدامشان به پای تو نرسیدند

عشقـــ من

خنجرت کولاک کرد

 

 عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.

ـ

اوج لذتــ

ـاونجآستـ که نصفــ شبــ ...

وقتی

تو ـانتهای نآامیدی آخرین نگآهتــ رو به گوشی

میکنی

و

سآیلنتــ میکنی که بآ بغض بخوـآبی ،

یه پیآمـ ـازش بیآد

که نوشته :

" دلمـ گرفته ، یه چیزی بگو !!! فقطـ تو میتونی آروممـ کنی !!!

 

 

روزی مـیـرسـد . . .

در حـسـرتـم بـمـانـی

در روزی بـارانـی ، مـن در اوج و تـو در ویـرانـی . . .

یـه روزی صـادقـانـه صـدایـت کـردم . . .

عـاشـقـانـه نـگـاهـت کـردم . . .

حـالـا عـاجـزانـه نـگـام مـیـکـنـی

بـا حـسـرت صـدام مـیـکـنـی

امـــا فــقــط

بـــــرو . . .

 

 


 

 

 

 


 

گفتم: میری?

گفت: آره

گفتم: منم بیام؟

 گفت: جایی که من میرم جای 2 نفره نه 3 نفر.

گفتم:بر میگردی؟

<فقط خندید.........

اشک توی چشمام حلقه زد.

 سرم رو پایین انداختم،دستشو زیر چونم گذاشت و سرم و بالا آورد.....

گفت:میری؟

گفتم: آره

 گفت:منم بیام؟

گفتم جایی که من میرم جای 1 نفره نه 2 نفر.

گفت:بر میگردی؟

گفتم:جایی که من میرم دیگه بر گشتی نداره......

 من رفتم.......اونم رفت......

 ولی اون مدتهاست که بر گشته

 وبا اشک 

چشماش

 خاک مزارمو 

شستشو میده......

 

 

 عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.

 

ﻣــﻬﺮﺑﺎﻧﺘـﺮ ﺍﺯ ﻣـﻦ ﺩﯾـﺪه اﯼ ؟ ﻧﺸﺎﻧـﻢ ﺑـﺪﻩ !

ﮐﺴـﯽ ﮐـﻪ ﺑـﺎﺭﻫﺎ ﺑﺴﻮﺯﺍﻧﯿـﺶ ﻭ ﺑﺎﺯﻫـﻢ ، ﺑﺎ عشق ﻧﮕﺎﻫﺖ ﮐﻨـﺪ...

 

 

 

وقتی مُردم

تمام اعضای بدنم را اهدا کنید

بجزءقلبم

او را وقتی زنده بودم بخشیده ام .

 

 

 

نــــــــــــه !

هوا سرد نیست !

سرمای کلامت ، دیوانه ام میکند

بی رحم !

شوق نگاهم را ندیدی ؟

تمامه من به شوق دیدنت ، پر میکشید

ولی . . .

همان نگاه بی تفاوتت

برای زمین گیر شدنم کافی بـــــود


 

 

شهامت میخواهد

" سرد "

باشی و

به اجبار

" گرم " بخندی!

 



 

 

 


 

رآه کـــﮧ میروےِ عقب میمآنم

نــــﮧ اینکــــﮧ نخوآهــــم بآ تو هم قدم بآشم ، نــــﮧ!

میخوآهــم پآ جآےِ پآیتـــــ بگذآرم ....

میخوآهـــــم رد پآیتـــــ رآ هیــــــچ خیآبآنےِ در آغوش نکـــــــشد...

تو فقط برآی مـنےِ!!

 

 

 

 

دلـــم یک شــب ِآروم میخــــواد … بــا آهنگــــی رومــــــانتیک…

 

چنــــد تا شمــــــع … و یک عالمــــــه تــــو…

 

 

که بــه دنیــــا بگـــــــم … خــــداحـــــافـــــــظ …

 

دنیــای مــن کســــی ست…

 

که در آغـــــوشش جــان میدهــــم…

 

یعنـــی « تــــــــــ♥ــــــو »

 

 

 

 Hi

 

 بگو تمام تـــــــــو مال مــــن است


دلــــــــم میخواهد



حســـادت کنم به خـــــــودم

 


 

 

 

                                         مـــهـربـانـــــــــــم!!!

                        شـــرمنـــده امـــ

              کـــه هیچوقت ~مهـــربانـی هایـتـــــ~ رامنتــشـرنکـردم

امـا

           تا دلــتـــــ بخواهــد ~گــلایـهــ هـا~ را پســتــ کردم وغریبه ها لایکــ زدند....

  کــــاشــ میــتوانســتـم صدای ~تــــو~ را بنویســـم...!!!

 

 

 

 

گاهي وقتها

دلت براي ذره ي حمايت لک ميزند!

 

 

 

دلت ميخواهد؛ کسي باشدکه درميان انبوه آدميان

 

 

 

سرش رانزديک کند!

 

 

 

نزديکو نزديکتر؛به دريچه ي احساست!

 

 

 

گرمي نفسهايش را؛ درپيچ و خم گوشت حس کني!

 

 

 

بشنوي خوش آهنگ ترين ملودي جهان را!

 

 

 

وقتي ميگويد:

 

 

 

عزيزم من باتوام

 

 

 

eueok74jxhgqtrw4tl.jpg٬

 

 به کسی که دوستش داری ....

بگو که چقدر بهش علاقه داری ....

و چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی ....

چون زمانی که از دستش بدی ....

مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی ....

اون دیگه صداتونخواهد شنید .....

 

 

 

 

کنارم که هستی

زمان هم مثل من دستپاچه میشود

عقربه ها دوتا یکی میپرند

اما همین که میروی

تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم

جانم را میگیرند ثانیه های

بی تو...

 

 

 
 
دنیایت را با دنیایم عوض میکنی؟
 
فقط چند لحظه….!
میخواهم بدانم تو که دنیای منی
 
در دنیایت چه سهمی دارم…!!!
 
 
 
 
 
 

 

 

 


 

هَمهــــــ میگـטּ شایــבحکمتــــــــﮯ בاره...

 

شایــــَבقسمت اینهــــ

 

خـבایاچرافرق حڪمت وقسمتــــ رونمیفهمــــمــــ

 

اگهــ حڪمت اینهـ ڪهـ اونی ڪهـ בوستش בارمونداشته باشمـــ

 

چراقسمت شده ڪهـ בوستش בاشتهـ باشمـ

 

امشب...!

 

گریه می کنم...

 

به یاد تمام آن چیزی که خواستی و بودم...

 

و خواسته هایی که نبودی...

 

امشب...!

 

به پاس تمام تحقیر هایی که...

 

به خاطرت شنیدم و هنوز

 

شکست نخوردم!!!

 

امشب...!

 

به یاد تو...

 

به یاد دل عاشقم...

 

به یاد طعم تلخ دوست داشتن...

 

امشب...!

 

گریه میکنم...!

 

خدایا به تو سپردمش . . !

فقط یه خواهش دارم . . !

یه روزی . . !

یه جایی . . !

بغل یه غریبه . . !

مسته مست . . !


بدجوری یاد من بندازش . . !

 

 

 خطش راعوض کرد..........

من ماندم و

"دوستــــــــــــــت دارم"

هایی ک هیچوقت تحویل داده نشد...

عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.

عــــادت نـــدارم درد دلـــــم را ، به هـمه کــــس بگویـــم ..! ! !

پس خاکـــــش میکنم زیــر چهـــــره ی خنــــدانم.. ،

تا همـــــه فکـــــر کننــــد . . .

نه دردی دارم و نه قلبــــــــــــــی..

 

عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.

 

توی دنیا 2 تا نابینا می شناسم


یکی تو که هیچ موقع عشقم را ندیدی


یکی من که هیچ موقع کسی را جز تو ندیدم

 

عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.

 

 

پرسید چقدر مرا دوست داری ؟

سکوتی کردم . چند لحظه به چشم هایش خیره شدم ...

گفتم : دوستت دارم به آن اندازه ای که عاشقتم . عاشق یک عشق واقعی . عاشق تو ...

عاشقی که برای رسیدن به تو لحظه شماری می کند .

به عشق این لحظه های انتظار * دوستت دارم * .

به اندازه ی تمام لحظات زندگیم تا آخر عمر عاشقتم ...

به عشق اینکه تو را تا آخرین نفس دارم * دوستت دارم * .

به عشق اینکه گاهی با تو و گهگاهی به یاد تو . در زیر باران قدم میزنم . عاشق بارانم . . .

به عشق آمدن باران و به اندازه ی تمام قطره های باران *  دوستت دارم * . 

به عشق تو به آسمان پر ستاره خیره می شوم  .

به اندازه ی تمام ستاره های آسمان * دوستت دارم * .

به عشق دیدنت بی قرارم  . حالا که تو را دارم هیچ غمی جز غم دلتنگی ات در دل ندارم .

به اندازه ی تمام لحظات بی قراری و دلتنگی  * دوستت دارم * . . .

من که عاشق چشم هایت هستم . عاشق گرفتن دست های مهربانت هستم

به عشق آن چشم های زیبایت * دوستت دارم *

 

 

 خسته ام . . .

از این سوال بی جواب ،

که هر لـحظه می پرسم ،

یعنـی الان کجائی ” . . . ؟!

 
 
 
 

هَـمیشه بـآید کَسـی باشد

 

کـــہ مــَعنی سه نقطه‌هاے انتهاے جمله‌هایَتـــ را بفهمد

 

هَـمیشه بـآید کسـی باشد

 

تا بُغض‌هایتــ را قبل از لرزیدن چانه ات بفهمد

 

بـآید کسی باشد

 

<sp



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبهبرچسب:,ساعت20:5توسط حسين